December 4, 2015

♥ Unexpected Feeling.


A boy who i'll always miss. My first time seeing him is when we're on Tingkatan 2 (2010). Kira awal awal tahun la, dia baru dipindahkan masuk ke sekolah aku. Dia adalah kawan sekolah rendah kepada beberapa kawan aku. Maknanya, dorg kenal dia lagi lama dari aku. So, masa first time dia masuk sekolah tu, kami terserempak dengan dia time dia nak masuk class. Aku buat biasa la, buat taktahu, lantak dia la. Then kawan kawan aku cakap, "dia baru masuk sini, tapi kawan sekolah rendah kami bla bla, nama dia Ahmat *bukan nama sebenar*." Aku iya kan jela. Kenapa bagitau aku? Kehkeh. My bestfriend, laaaagi kenal dia lama, siap boleh main kutip kutip berudu lagi dalam longkang dekat taman dorang tu ha. Hahahaha. Time my bestfriend cerita time depa kecik kecik, aku gelak taksudah. Hahahahahaha. Dorang kawan dari kecil, duduk taman yang sama and tadika pun sama. Hehe

Dia and aku kelas lain lain. Dia budak pandai, duduk kelas first, aku hmmm budak blur blur, kelas no 2. Kehkeh. Aku ada kawan jugak kat kelas first tu, then dorg duk cerita pasal dia. Suka main main dalam kelas, mulut takde insurance la, ape la, kureng hajar sikit la, ape la. Kahkah. Time tu mmg aku tak suka la dia. Sebab ntah aku tengok dia pun mcm budak jenis hat nakal and bermasalah. Hahahah pastu aku fikir eh lantak dia la. Kisah apa aku? Dia kenal aku pun tak? Haha. Pastu lepas beberapa bulan, dia pindah sekolah. Kami pun taktau kenapa dia pindah. So.. takdelah cerita pasai dia dah lepas tu......

Pastu dah masuk tingkatan 3(2011), tiba tiba dia masuk balik sekolah aku. Kehkeh, suka main pindah pindah sekolah kan dia? Haha. Dia dapat class sama dengan aku. Jadi dah kalau dari form2 aku tak suka dia, form3 pun still tak suka la kan? Hahahahahaha. Then yes, dia memang budak nakal. Kalau tak bising sehari mmg bukan dia la namanya T_T Naik rimas aku dengan dia. Sumpah rimas gila. Kacau budak ni, kacau budak nu. T_T Tapi satu part je aku suka kat dia time tu, he is a very funny person. Walaupun aku benci dia time tu, lawak dia selalu aku gelak T_T walaupun kadang kadang cepuk mulut lepas tergelak dengar dia buat lawak. Hahahahaha.

Time nak akhir akhir tahun, tiba tiba aku jadi rapat dengan dia. Boleh la setakat nak stop cepuk mulut bila dengar dia buat lawak. Boleh la nak sembang mcm kawan kawan biasa. Keluar lepak dengan kawan kawan lain sama sama. Tapi perasan meluat dia duk bising dalam kelas tu still ada. Yang tu takboleh nak ditepis memandangkan aku tak suka suasana yang bising. Haha. Aku ingat lagi, ada aku pi tesco dengan kawan kawan aku, dia join, sebab tesco kat tempat aku baru bukak and tesco tu sebelah rumah dia je. Haha. Then aku bising kat kawan aku, aku nak balloon. Hahahahaha tiba tiba dia mai bagi seketui. Hahaha Aku still simpan balloon tu sampai sekarang. So start dari tu aku dengan dia bermessage-message-an. Time goes by...... jeng jeng jeng

✔ Unexpected Feeling part 2. Hehe adios.

13 comments:

  1. awww.. macamm sweet jerr nihh.. hahahaha comel lah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takboleh sweet banyak bnyak, kang diabetes :p

      Delete
  2. Suka baca story-2 time sekolah macam ni , terkenang zaman dlu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe kan? tengah teringat balik. Tu yg cerita ni :p

      Delete
  3. terbau nasi minyak hahaha. ;)

    http://officialnasa28.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. Tak sabar nak tau apa jaadi seterusnya. Hehee , jum singgah blog saya http://beehaazman19.blogspot.my/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe tunggu ye :p
      baikk akan disinggah ^^

      Delete
  5. part 2 pls hahaha tetiba kita rindu crush kita emm :D

    ReplyDelete

No harsh word. Thank you! x