February 3, 2012

I miss somebody to loveeee. :[


Hello, dah lama saya tidak mengupdate. *fuhfuh habuk* Hmm, dah sebulan aku belajar. Form four tak best langsung weh. Seriusly tak best langsung. Sikit pun tak best. :[ Sedih gila weh. I miss my 15 age. Hmm, my 16age is a terrifying dream. -.-' I wish i can wake up from this creepy sleep and pooofff im am sleeping in class, im still in 15age, sitting on my chairs, infront of our messy whiteboard, and then laughing with my friend in my lovely class, didn't do any homework, and teacher always be sporting and rock.

Huargh ! what ever. Apa apa pun, aku dah 16tahun. Nothing can be change. Oke, that enough. Hahaha. Syok dak tengok aku feelinggg telebih? Haha. Hey, aku rasa tahun ni tahun tak best. I can feel it dude. -.-' Walaupun baru masuk bulan dua. Aku rasa LAME GILA WEH. -,-' Peh, layan gilaaa cerita kat tv2 ni. They playing piano using laptop. :O Err, oke tiba tiba.

In school, geng grislyweird dah tinggal 6orang weh. Ni lagi sedih. 5orang pindah. Manap, Han, Alia and two more. Mintak mintak diorang tetap ingat kami walaupun dah jumpa kawan yang lagi best dari kami :[ and my twin ATEN have 4crush at the same time. :O Insane -.-' But it's oke. Aku ada modal nak pekena dia. Hahahahaha

Dan paling mengejut sekali, dulu ada sorang mamat nih, time form two, geng aku and termasuk aku never suka dia. Dia gila. Totally gila -.-' He even sampai hati buat group for anti kami kat FB. 'Anti budak *****'. Siap letak gambar kami weh. Tak ke benda tu memalukan kami? Gambar kot. Agak agak la. Ingat menda tu balik, rasa macam nak luku dia laju laju. -,-' Memang kami benci gila dia time tu. Aku and aten siap block dia in FB. Memang geram gila la dengan dia.

Tapi sekarang, :O Empat dari geng kami dah fall in love in him. It is totally can be accepted. Hahahahaha. Nevermind, kami dengan budak tu pun dah baik time kami form three. Tak baikkan, gaduh lama lama. :P You know why they freaking fall for him? Because he look sooooo macho you knoww. But aku, tak terasa apa pun. Nampak dia lebih matang and adala macho sikit. Kalau aku tengok muka dia, mesti teringat moment aku dengan dia time form one. Sucks. Time tu memang bodoh gila, aku ingat ingat balik. -.-' i wonder does he remember that moment? Hahahahaha. I bet dia tak ingat and dia taknak ingat. Same to me. Hahahaha

Oke, that's all. Tulis menda ni, habeh terbongkar rahsia. Nevermind, bukan ada sapa nak baca pun. Hahahaha. *ayat bajet tarik perhatian macam sorang budak dalam kelas aku tu. Hahahahaha. Seriusly, i hate my class now. :] Kbye, assalamualaikum.

-HF-

No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x