March 14, 2012

One thing.




Hai, hai, hai and hai.

Dah sebulan lebih hui aku tak update benda alah ni. -.,-
Post aku yang last pun Maulidur Rasul, sapa jalan jalan sini mesti pelik. Aku pakai calendar apa la dok maulidur rasul tak habis habis. Haha. Anyway, walaupun maulidur rasul dah habis, kita tak boleh lupaa kepada Rasul kita, Nabi Muhammad saw. :)

Blog aku telah menampilkan penampilan baru yaww. Tapi aku tak berapa suka sangat dia punya font for any title -,.- Takpalah, nanti aku tukar. Haaaaaa, paling aku suka part letak gambar One direction. U.U Zayn Malik and Liam Payne TOTALLY cute and macho. Nyiahahaha.

Hui, sekarang aku tengok cuti. Tapi dah nak habis pun. Tiga hari lagi, sekolah balik lah. AHH, time tu WAJIB bawak penyumbat telinga untuk sumbat telinga. Tak sanggup nak dengaq leteran cikgu. Aku confirm ADDMATH aku fail. Not just fail but EPIC-fail. Tak paham gila aku dengan question dia. Pelik siut. Aku jawab dua tiga soalan. Then soalan lain aku salin balik soalan. Yang dua tiga soalan tu pun aku tak tau betui ka tak aku jawab. Hahahahaahahaha. Memang syoklahkan. -,.-

Paper lain pun lebih kurang ja. Tapi tak la seteruk addmath. Tapi takpala, like my friend said. Exam ni nak tengok apa yang cikgu ajaq dalam kelas, kita faham ka tak kan? Sooo kalau dah semua orang dalam kelas aku jawab addmath macam tuuu. Kira satu kelas la kan tak paham? Hahahaha Kami tak salah, cikgu yang salah. Oppss =x Cikgu baca mati aku. Hahahahaha

Memang syok gila ah result exam aku kali ni. Memang merah semuaaaa. Jangan harap ada A -,.- Yaa stop pasai exam. Haaaaa, Vanilla chocolate dah habissss. Dan yang bestnya aku tak dapat tengok semua episod sebab aku every tuesday ada tusyen. HA HA memang besttt. Yang paling aku geram. Cerita BFF pun last last min tukaq jadi hari selasa. What tha faq. Cerita BFF pun dah last semalam. AHH, TV3 memang iri hati dengan aku. Dah la cerita Mohhabbatein pun tak mau buh. Ni dok buh cerita tak syok. -,.- Haih meluat aku.

Haa rasa dah cukup noh aku beletiaq. Kbye, assalamualaikum. Doakan aku tidak dileteri oleh cikgu next week ya. :P

-DARRYN-
LOLLOL, aku pun pelik dari mana aku boleh dapat nama darryn -,.-
HANA DARRYN. HAHAHA BAJET ORANG PUTIH. :P

No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x