April 7, 2012

There's a girl who gives a shit. ._.



Hai, dah dekat sebulan tak update blog. Hahaha. Busy weh, busy facebook, busy bercakap, busy mengumpat, busy nak tidur, makan lagi, tengok tv lagi. Haih busy betul aku tahun ni. Hari ini ja kot rasa free sikit. Soo, dah tukar kelas. Dah tukar attitude SIKIT. Rasa okaylah sikit dari dulu. :') Kenapa tetiba terharu ni? Hahahaha.

Wey, hampa rasa geram tak, bila sorang tu dah macam mati nak kat hampa dulu. Msg tak berhenti. Berusaha sampai penat. Kena reject dah banyak kali. Then, bila dah kita mula suka kat dia, kita dah mula try to accept dia. Dia hilang, dia ignore kita, dia bodohhh~ Eh, aku bodoh ka dia yang bodoh? Hmm, sampai hati dia. :') Alasan terbaik dia pernah bagi kat aku, 'nak buat apa pun susah, takut hana marah, sedih'. HEY WTF DUDE. Hang habaq jela hang dah suka kat orang lain. What ever. Malas fikir. Harap dia bahagia. :)

Kbye, dah spoil mood aku nak tulis. One more thing, sorry chatbox buat hal. Haihla, sorang sorang buat hal dengan aku. Someone kill me please T-T Okay akidah aku dah rosak. ._.

No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x