June 4, 2012

Putih salji dan pemburu.


Hai, weeeeee. Update sat. Hmm, lurus ke titik. Haritu, my friend buat gathering. Memang confirm aku boleh join ah. Then, tiba tiba ada sumthin yang aku kena settle kan, so tak boleh pergi. Oh how sad. Sorry guys. Lain kali kita jumpa lagi. For Aten, kena BULI? Lol, why you so weak? Hahahahahahahahaha. K jokes. Jangan marah little ugly princess. Mirror mirror on the wall, who is the fairest of them all? You, you my queen. Queen Hana. HAHAAHAHAHAHAHAAHAH K.

So, dah lepas. Jangan cerita. In the next day, err i mean Friday. My sistah ajak pergi tengok wayang at Giant. Weeeeeeee. Tengok cerita Snow White and The Huntsman. Keluar rumah pukul 9 sumthin. Then beli ticket pukul 11:40. DANGGG. Dua jam duduk sanaaa. Macam orang tak berumah. Ajak balik rumah taknak. Ajak jalan jalan taknak. Then duduk la situu sampai dua jam. Pergi KFC beli air and cheezy wadges. Then curi paper KFC. Haahahahahahha. Okay, that's my sistah and her husband. Not me.

Cerita tu best jugak ah. Sebijik macam cerita dalam buku tu. Tapi di ubah sikit. Err, tak la sikit. Banyak jugak ah. Err, sikit ja rasanya. K. Dah sampai pertengahan cerita. Oh shit. SEJUK GILA. Nasib aku pakai varsity yang baru dibeli. Colour merah lagi. Tapi, rasa sejuk tu masih ada. Aku rasa diorang bukak aircond tu level -12134326456. ._. Teringat tadi time nak masuk, ada a indian child wearing pyjamas langgar aku sebab tak sabar nak tengok snow yang tak berapa nak white tu. Oh mesti dia dah jadi iceberg sekarangkan? Hahahahaha. Then aku dengar budak kecik depan aku cakap kat mak dia 'mak, adik nak terkencing' then mak dia balas 'hish' pastu budak tu diam. Aku rasa budak tu tidak lama kemudian akan terasa panas di tempat duduknya...... K.

Kak aku kata dia ada tidur 15min time tengok cerita tu. I wonder... macam mana dia tau 15min? Dia tengah tidur. Dia kira? Err. Then 1:39, orang jaga tu bukak pintu for nak keluar sebab 1:45 cerita tu habis. Kak aku terus bangun. Dia kata dah jom balik. Errr, ada lagi six minutes? Habis dia halang orang belakang nak tengok. Such a shameless ._. Then terus keluar. Aku pun terpaksa ikut and aku tak tahu ending dia macam mana. Dia kahwin dengan William or the huntsman? Semestinya dia kahwin dengan Hunstman sebab tajuk cerita ni ._. and second sebab huntsman tu yang kiss dia and broke the spell. Kesian William.....

Habis. Keluar. Naik kereta. Masa otw balik rumah kakak aku cakap kat husband dia 'yang takmau tengok wayang midnight dah.... yang ngantuk' Err, kbye. Eh, one more thing. Time nak tunggu dua jam cerita tu start. Kakak aku cadang nak tengok Piranha 3DD. Tapi. Tapi. Tapi. Bila tanya, dia kata oh thats for 18 above. K. Kfine. Meluatnya aku. K. Otak aku dah 25 above okay. Tak main ah 18 above. Ceit. Benci aku. xoxo


No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x