December 27, 2013

Journey of four month.






So.. Hai everyone. dah berapa lama tak update natang ni? haha dekat dekat 4bulan. haha ingat nak update nnt new year. tp tetiba hati membuak buak nak update lol. update sambil makan nestum 3in1 ni best jugak eh? Haha tetiba. -.- so hows your life guys? tanya hantu. nobody reads my blog. hahaha its kind of diary that i gave to all to read but at the end nobody have interest to read it. hahah weird. people nowdays.... what have been give dia taknak, tp yg tak bg tu yg dia mngada nak. hahahaha apa ni tetiba ni. Aiyo. so kita flashback in August.  

August ;
that day dah update pasal raya. Typical raya. Snap family portrait. Then tayang muka depan tv till night. The cycles goes until cuti habis. Ha ha. yeah thats my definition about raya. Bored. ( -.-) eh tapi ada diselitkan dengan study memandangkan lepas cuti tu terus trial kan. tapi kan.. kan.. kan.. yeaaaaaaaaaaaay this raya is the first raya i celebrate with yang tersayang :') how sweet of him when he wish me selamat hari raya... :') lol kinda miss that day. so yeah trial was not bad. time buat tu mcm confident je boleh buat. mmg boleh jawab laaa. rasa mcm senang but when its come about Addmath, Chemist, and Biology hahahaha its not. Chemist benda yang paling aku tak faham and even takkan masuk otak pun kalau belajar teruk teruk. Mmg aku takde minat sekecil kuman pun dekat chemist. so here goes September.

September ;
Hahahaha result month. Hahahaha punya confident laaaaaaa boleh jawab trial. Ingat boleh laaaaaa cekau tiga empat lima A. hahahaha Last last mcm bangang je. Mcm tak belajar. Even BM aku pun teruk? hahahahaha srsly mcm tak belajar. result trial pun mcm ni ntah ah SPM mcm mana. Haiyo shedih. ntah la. Then bulan seterusnya...

October ;
ermm.. hmm... ermm.. ermmm........ hahahahahahaha i didn't remember anything that happen in this month? srsly. kalut nak SPM maybe? Busy belajar. Maybe. Kan aku dah dpt result mcm bodo. Kalau aku tak study mmg tahap bodo aku tahap abadi ah. Semua semangat SPM time ni. Semua mcm study hard je. Aku pun teptiap petang gi library study. Ada masa free je gi library study. Boleh dikatakan study hard jugak la. Mane tak faham ditanya. Mane yg tak reti lagi buat latihan banyak banyak. Perbetul mana yang lemah. Yeah soo.....

November ;
yeah my birthday month. surprise party in class. 17 y/o. 03-11-2013. Tapi haritu aku baru dapat tahu.. in that date.. ergh rasa bodoh, kecewa, terfikir sampainya hati and serius sedih gila. Hahaha takpela benda dah lepas. :) Perlu ke aku sebut benda tu dlm ni? hahahha pasai blog aku. hahahaha. Dah boleh ambil lesen kereta. muehehehe. Hahaha teringat time dorg nak buat surprise party tu. Lepas assembly aten sibuk sibuk nak tarik aku ke tandas even aku taknak. Hahaha i didnt expect anything bc mmg dah dia akan tarik aku mcm tu kalau dia nak terkencing sangat. Aku pi la jugak teman dia. hahahaha. Sengal kau aten. Yeah also first time celebrate birthday with my love one :') masuk masuk kelas nmpak muka senget Aina pegang cake and bebudak lain nyanyi birthday song. Awhh... seriously cant say anything masa tu. Senyum je memanjang. Hahaha. Miss that moment so much. Suap my love one :"> Too many hug that day. :"> Dah dua kali dorg buat surprise party for me. First one time form 3. Dorg nyanyi atas pentas lepas habis buat teater Bawang Putih Bawang Merah. Hahahahahha. Then this year is the second one. Hahahaha. Omg srsly i love you guys so much. I'll remember you all for the rest of my life. Promise. 







So.. that the picture for my birthday. Hehehehehehe. The next day ke hari yg sama ntah buat jamuan kelas pulak. Rasanya keesokkan harinya. Hehehe. Orang semua sibuk study nak SPM. Kami sempat lagi buat jamuan. Hahaha takpe asal happy dapat rasa makan sama sama sebelum berpisah nanti :') Memula ingat nak buat kat kelas. Last last makan kat garden ape ntah tak nampak mcm garden pun. Dekat dngan makmal tu. Hahahahaha. Lagak lagak picnic la konon. Last last mkn tepi longkang. Tepi tangga. Hahaha. Tikar tak muat. Hahahahaha. Takpe asal makan together - gether :') So here goes the picture....







Ni gambar satu kelas. Tapi ade sorang tak cukup. Sedih. Gomey takde. Dia tak hadir. Takpe ah nak buat cannneeeeeee kan. Nnt crop gambar dia masuk. Hehe. Then dua hari lepas tu SPM. Sampailah bulan December..

December
SPM till 27 Dec. Alhamdullilah aku boleh buat. Boleh la. Tapi tak janji for subject Addmath, and Chemist. Aku tahu aku jawab merapu. Haha. Yang lain InsyaAllah. Tapi tak janji jugak T_T aku rasa stakat B C D boleh la janji. Nak A tu mcm susah sikit. Haih.. Ntah la? Then sehari lepas tu lepak ramai ramai kat Giant. Pergi karaoke walaupun aku and Farah backup singer je. Qila, Aten and Najwan yang melalak dalam tu. Tengok The Hunger Games 2. Lepas tu bowling. Lepas tu pi date dua aww. hehehe

Lepas ni result SPM menanti. Hahhaahha. Mmg mati kalau aku takde A langsung. Serius mati. Aku duduk dlm bilik senyap senyap. Tak keluar sampai dua tahun depan. gila. Aku tak dapat bayangkan kalau dapat macam tu. Mmg menyesal tahap abadi. Skarang pun aku dah menyesal kenapa aku tak buat elok elok? Hahahahahahaha bangang ah hang Hana. Sekarang baru nak reti menyesal. Dulu tak reti nak sedar sedar. Pasai. Sekarang ni tengah menganggur. Takde kerja nak dibuat. Ade kerja tapi tak bergaji. Jaga anak sedara T_T Letih tahu. Bebudak ni tidur pukul dua tiga empat pagi. Then esok tu pukul tujuh lapan dah bangun. peeehhh rasa nak penampar. Pehtu takpala petang dorg tido balik. Yang kita ni? T_T takboleh nak tido dah. Aiyooo. Rasa nak tidur dua bulan lepas ni. Rasa mmg dah bersedia gila nak jadi ibu. Hhahahahahahahaha tetiba. Takpe ah dah banyak sngat aku merapu. Tunggu 5bulan akan datang pulak aku type. Bye, xoxo 

No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x