December 17, 2015

♥ Buku Fixi Giveaway By Yaya


(click banner ^ untuk join)

Hai, im on give away again. Aku di-tag oleh Hanie. Thanks ^^
Nak tahu satu rahsia tak? Aku ni boleh dikategorikan suka jugak membaca. My room is full of novel and comic. Tapi satu je pelik, walaupun buku fixi ni popular gila, aku tak pernah baca seketul pun buku dia. Kahkahkah. Aku taktahu kenapa. Padahal ada je buku buku-buku thriller yang aku baca. Tapi fixi ni, hampes tak terasa nak baca pun? Ntah la kenapa. Hahahaaha. So, if i win this give away, maknanya dah sampai seru aku untuk membaca buku-buku fixi ni. Kahkahkah. :p Rules dia pun sumpah senang. So goodluck for me and sapa-sapa yang join. May the odds be ever in your favor. lol. Adios.

Tag : Qila, Shafa, & Syaz
Tarikh Tamat : Belum di tentukan.

3 comments:

No harsh word. Thank you! x