November 4, 2011

Lucu Lucu Lucu

Hai, hari ini First in sejarah, saya nak sertai contest yang dianjurkan oleh Farihan Hamid. Contest dia macam syiokk. Contest Muka Paling Lucu. Hah, bab bab buat muka nehhhh aku and the geng memang expert. Muka macam sapa pun korang suruh buat, seriussss jadi. HAHAHAHA. Oke let's zoom the syarat.







mesty follow dahulu belog saya and farihan . pastikan follow okey . kalu tak , penyertaan anda dibatalkan secara automatiknya :D

jantina tidak dikira , asalkan gambar anda tu nampak betol-betol lucu . pastikan gambar anda okey .

penyertaan gambar bersama rakan-rakan atau family turut diterima . asalkan anda ada bersama .

gambar yang berunsur lucah ataupun berbahaya dan boleh menimbulkan fitnah , DILARANG SAMA SEKALI !

pastikan anda tag kepada 3 org rakan-rakan anda oke . biar mereka tahu okey .

tarikh tutup penyertaan adalah pada 31 Disember 2011 . lama lagi kan ? haha


Dia punyaaa syarat memang simpleee dimple mimple. Oke, saya dah follow dua dua blog. Saya dah ada gambar saya dan kawan kawan dan saya pun ada sekali menyibuk dalam gambar tu. Yang meluatnya, gambar saya yang paling buruk. Gambar saya tiada unsur unsur lucah. Kawan yang saya tag : Fathin Izzani , Aziera Manaf , Aina Husnina. Diorang dah tahu saya tag diorang and saya tag diorang kerana muka diorang paling Epic dalam gambar ni.
Hadiah dia punss simple sajaaa. First : Rm15 topup, second : Rm10 topup, third : Rm5 topup. Tak kira user Celcom, Digi, Maxis or laen laen. Still dapat kalau menang. HIHI. Tak minatlahh hadiahh dia. #OKE AKU TIPU, KALAU TAK MINAT PASAI APA JOIN? HAHAHA.

Nihhh gambar yang menyeru semangat aku untuk menjoin contest inihhh. HAHA. Sapa tak gelak dia memang voldemort. And btw, ada sorang bini voldemort dalam pic ni. Try SEARCH. HAHAHAHA. Kbye, Assalamualaikum ^^V




Farhana Radzuan

2 comments:

No harsh word. Thank you! x