November 14, 2011

LOL.


Hai semua. :D Harini saya nak update gambar inih sajaaaaa.
Aku dapat search perkataan kat sini FAT.BAD.EPIC. -,-' FAT paling aku tak boleh terima. Sampai hati dia kata aku FAT. #sedut hingus dua tiga kali. HAHA. BAD tu yang tak boleh belahhhhhh. But, ithink it's trueeeee. #AHHH, perasan jahat bolehhh. KAHKAHKAH. For EPIC. Wow, aku EPICKAH? Terujaaaaa bila aku tau diri aku epic. :P

Yeahh, blog aku dah bertukar wajah. Dari pada agak sweet pink ke hitam. But, err still ada terselit pink. Aku tak boleh tengok kalau blog aku takdak pink. Rasa tak lengkap. HAHAHA. :P Santek tak? Santek an an an an? Pergh rasa bangga boleh buat. #perasaan kuat. Sekeh mau? -,-' Kbye, Assalamualaikum. ^^V

Credit to Sujudom, sayaa jumpa disana gambaq yang mengata aku FAT tu.
Aku still tak boleh terima. HAHAHA :P

HF♥

2 comments:

  1. haha , i can see FAT , BEAUTIFUL, FUNNY, LOVELY, haha :P

    ReplyDelete
  2. Hahaha, Lovely is not include oke. It's more than three. Hahaha

    ReplyDelete

No harsh word. Thank you! x