November 1, 2011

Sapa kata Gua tempurung tak rawkkk?

Hai, saya baru balek dari Trip tu.
Oke, trip tu memang SUPERB. Yang paling best time dekat Gua Tempurung. Memang terbaik.
I said, lepas pi trip tu, aku dah ada mood kan? Argh hell no.
But, let bygone be bygone. Janji trip nih memang best and gathered with my awsome friend lakkan? Memang bestlahhh.


Rasa rugi ohh takley bawak camera enter Gua Tempurung. Memang extreme gila kot aktiviti kat situ.
Merangkak, mengesot, mengslide, menjerit. Semua ada. Yang penting segala aktiviti tu aktiviti dalam air.
Pehh, air dia memang sejukk. Maklumlahh air dalam guaa. Sapa kata tak sejuk memang dia takdak cold receptor -,-'.

Kitaorang jumpa place shooting cerita Duyung. Macam macam bentuk boleh tengok kat dinding gua tu. Segala bentuk muka haiwan ada. Bolah jadi Zoo nih. HAHAHA
Then, time nak turun bawah ke air tu, kami naik 400 lebih anak tangga. Naek, turun, naek, turun. GILA. Rasa kaki menjerit 'WOII BILA NAK HABEH NI'
Tapi bila dah sampai bawah memang rasa tak sia sia aku mendaki tangga tu. Part paling best, time slide nak turun bawah. First nak slide tu begetar habeh apa ada. Tapi bila dah slide, rasa nak menjerit AKU NAK BUAT LAGI. HAHA
Time tulahh punn sweet sweet couple nih nak tunjukkan kesweetan mereka. Yang BF sambut GF diorang. HIHI sooo cute you know? Tapi, budak budak laen yang senasib dengan aku ni, hanya Min yang sambut. HAHA. Ramai yang terpeluk dia. Untunglahh kau Min. xD
Dalam Gua Tempurung tu Min lahh yang banyak tolong geng geng aku. Dia macam bodyguard kitaorang lak. Memang TERBAEKlahh kau Min. Aku sayang hang. HAHAHA


Then, habes Gua Tempurung we go to The LostWorld Of Tambun. Kat situ pun Epic jugakk. Tapi tak sebest kat Gua Tempurung. Aku naek
slide 3 kali. Slide tu memang dicipta untuk test vocal kita eh? HAHAHA. Aku jerit macam orang sawan kot. HAHA.
Then, round round river 3 kali and buat last time, kami suruh Min tolong kami tarik pelampung kami kehulu kehilir. HAHAHA. Sian pulak kat dia. Lantakk ahh, sapa suruh dia baik hati sangat. HIHIHI :P
Mainan outdoor langsung tak sentuh. Bila orang ajak, satgi lahh weiii awai lagi kot. Last last tak naek terus. HAHA. Oke, paling aku meluat kat sana ada lifeguard kat situ asyik tengok kitaorang mandi aje. Tau la kitaorang comel comel.
Jangan duk tengok sampai mcm tu. HAHAHA
Makanan kat situu pun agak sedap. Aku dah 3 kali pi LostWorld nih. Makanan tuuuuu jugak aku rasaa. Cuma the kuah and pencuci mulut ja lain. HAHA.
Dah puas mainn, kitaorang pun balekk. Dalam bas Memang best. No girl from Arabclass. Memang TERBAEKLAHH. Kami 10 orang naek bas lelaki. Tapi ada geng kitaorang 4 orang kot tersesat dalam bas budak perempuan. Sian diaorang terseksa dan diseksa dalam bas tuu. HAHAHA
Aku nak bagi nasihat ni. Nanti sapa sapa nak pi trip, rebutlahh peluang untuk naek bas lelaki. Memang boleh buat korang pecah perut duduk dengan diorang. Memang sporting habes. My geng think budak lelaki from Arabclass all macam sombong sombong, but lepas naik dengan diaorang baru tauu. diaorang memang terbaik.

AKu pun... ehem ehem adalahhhkaaannn terpikat dengan sorang budak nehhh. OKE DAH OFF TOPIC :x HIHIHIHIHI

Then, nak balek dahh. Singgah dekat R&R mana ntah. Makan, solat, topup, call mom and dad. Lastly, nak naek bus. Aku nak snap pic dengan someone. You know what? aku kena ignored. HAHAHAHA.

Memang aku tunggu dia dengan panas, dengan muka tebal dengan penatnya untuk tengok dia ignore aku puns. Thanks :')
Muka aku memang muka loser kan? -,-' HAHAHAHAHAHAHAHA.

Oke dah this is not the time for luahkan perasaan. Jom zoom pic aku pi sana.
Sorry, all my face have been blurred. idk why it's blurred. Maybe my phone camera rosak kot. HAHAHAHA



Oke this is the first pic. Time nih dah nak balek. Sempat posing lagi dekat sini. :D

Pakdan, me and my GF. HAHAHAHA

At Gua Tempurung. Boo batu tu nk buat mcm tempurung, tapi tak jadi. xP

Yang pakai headphone tu la Min. Slogan hidup dia, Barang korang barang aku jugak. HAHAHAHA

Me, and my GF.

And the last, nih aku beli for Geng kitaorang. #AKU BELILAH SANGAT. Kongsi kongsi duit sajaa. Hihi. GrislyWeird. Cantek takk :D

Oke, tu saja kot. HIHI. Trip nih memang terbaek. and now, time me to maki nyamuk. GVidbusfgnol;csdkjdfvhjcfvm!! Bodo punya nyamuk. Nyamuk sekarang dah maju. Kalau dulu aku tampaq, sepuluh kena. Siap ada yang nak volunteer nak kena tampaq. HAHAHA #oke aku tipu. Memanglahh, nyamuk skarang dah maju. Agaknya time mak dorang mengandung mak dorang minum susu Anmum. Tu yang terlebih DHA tu. HAHAHAHAA. Kbye, Assalamualaikum. ^^V

Oke, post terpanjang penah aku buat. Ini semua kerana trip yang best. HAHAHAHA
Farhana Radzuan

No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x